Ga naar hoofdinhoud

Veelgestelde vragen | vervangende locatie(s) na brand

1. Kan mijn reservering in april/mei/juni/juli nog doorgaan?
Nee, helaas niet. Alle reserveringen op De Leidsche Hoeven zijn geannuleerd. We hebben inmiddels voor een deel van onze activiteiten een nieuwe locatie gevonden (De Hoenderik in Tricht), maar dit betreft nog niet alle onderdelen. 

2. Wanneer kunnen jullie weer nieuwe reserveringen aannemen? 
Op dit moment starten we eerst de dagactiviteiten op De Hoenderik langzaam op. Wanneer de situatie verder is gestabiliseerd en ook voor andere activiteiten vervangende locaties zijn gevonden, kijken we naar de mogelijkheden voor nieuwe reserveringen. We houden u via onze website op de hoogte. 

3. Is de webshop weer open?
De webshop blijft voorlopig nog gesloten. Zodra ook voor de overige activiteiten (zoals bakkerij, inpakwerk, houtbewerking) tijdelijke locaties zijn gevonden, hopen we de webshop weer te heropenen. 

4. Kan ik langskomen op De Hoenderik? 
Ja, graag! U bent vanaf dinsdag 13 mei van maandag t/m zaterdag van harte welkom bij de boerderijwinkel, op het terras en in de horeca van De Hoenderik in Tricht. We ontvangen u graag voor een kop koffie of thee. 

5.Wat gebeurt er met betalingen voor reserveringen of activiteiten?
Reeds gedane betalingen worden vanzelfsprekend teruggestort. Mocht u hier vragen over hebben, neem dan contact op via leidschehoeven@siloah.nl.

6. Worden alle activiteiten van De Leidsche Hoeven voortgezet op De Hoenderik? 
Op De Hoenderik starten de horeca-, groen- en dierenactiviteiten. Voor andere activiteiten zoals bakkerij, houtbewerking en inpakwerk wordt nog gezocht naar een passende tijdelijke locatie. We verwachten hierover op korte termijn meer duidelijkheid te kunnen geven. 

7. Kan mijn bruiloft in september nog doorgaan?
Voor nu kunnen we daar helaas nog geen duidelijkheid over geven. We nemen in de komende periode contact met u op.

8. Kan ik als leverancier mijn diensten of producten nog leveren?
Nu we de activiteiten op De Hoenderik langzaam weer opstarten, zullen sommige leveringen en diensten geleidelijk hervat worden. Wanneer wij uw producten of diensten nodig hebben, nemen wij persoonlijk contact met u op. 

10. Hoe blijf ik op de hoogte?
Via deze website. Hier vindt u updates en deze FAQ.

 

 

Back To Top